söndag 12 oktober 2008

söndagmorgon kl 09.38


och här sitter jag nu. jag klev upp strax före 09.00 med som vanligt mycket värk. har tagit min medicin ,gjort upp eld ,bryggt kaffe och plockat undan i köket. pojkarna har varit vaken före mig i morse och roger har precis klivit upp. han verkar ha vaknat på "fel" sida i dag för han är så irriterad ,dåligt morgonhumör.....det är varmt ute ,lite blåsigt och mulet. jag fick en ide' om att baka kanelbullar så kanske beroende på orken jag har lite annat att göra oxå denna söndag. vi skulle uppvakta rogers bror i går men han var inte hemma så det blir att åka ner till han under dagen.kollade kenot i går mitt eget keno gav inget men jobbets keno 3 rät med kungen på en k8...det blev ett par kronor....haha....

pojkarna klädde på sig och gick ut för en stund sen , nu har oscar kommit in och placerat sig framför tvn medan anton är ute och förmodlingen pysslar i garaget. jag ska ta mig lite mer kaffe och sen får jag se vad jag gör härnäst....haha....ha en bra förmiddag/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

god morgon du sser pigg ut hör av dej om du behöver en kaffe kompis du kan ju skicka ett sms tror leif får ta bärgaren idag kan vara skönt att va ledig