söndag 5 oktober 2008

god morgon klockan är nu 08.40




söndagmorgon och det regnar och blåser ute...hua så tråkigt. jag tror inte att jag tar en promenad medan det är sånt här ruskigt väder . jag har varit vaken mycket i natt pg a värk .....jag blev tvungen att ta medicinen för att kunna somna om. värken har kommit tillbaka så det blir nog att försöka vila lite idag. tidigt på morgon har jag varit vaken men klev inte upp förrän vid 08.00. jag har startat tvättmaskinen plockat ur diskmaskinen vikit tvätt mm.....anton är och jobbar ,oscar ser tv och roger har precis klivit ur sängen.


tack för din kommentar anonym , klart man kan lägga sig kl 22 en lördag kväll....haha.....jag hade inget annat skoj att göra ,det var tyst i hela huset . annars brukar jag ändå va vaken framåt i alla fall 23 på helgerna .....


hör gärna av dig idag L ,jag antar att du har hunnit vakna nu......morgonpigg som du är....haha...


nu ska jag kolla in tradera ,som vanligt och min mail......hörs sen/ting

Inga kommentarer: