lördag 4 oktober 2008

kanelbullens dag







den 4 oktober. och jag har bakat kanelbullar ,mums . det är ett ymnigt snöfall ute och med det kallt...brr...oscar har kompis och dem leker och har kul. anton är och jobbar och roger städar här ute på gården. nu har jag kokat mig en kopp te och slappar framför datorn en stund. jag ahr inte bara bakt bullar i dag utan jag har tvättat en del kläder och vikit tvätt. nu funderar jag på att läsa min bok eller se nån av mina nya filmer som jag än inte sett sen jag fick dem för nån vecka sen. jag har inget garn hemma annars hade jag stickat .kanske måste ner och köpa mig nå garn senare under dagen. klockan har hunnoit bli 13.30 och det är mycket kvar av denna lördag. hoppas det går bra för dig idag med traktor skruvningen L . hoppas på en storvinst i kväll det gör jag. i går blev det ingen vinst. nu ska jag kolla in tradera. kommer tillbaka senare/tingeling

Inga kommentarer: