söndag 12 oktober 2008

söndag kväll kl 21.14


.....och vi har spelat bingolotto och roger fick vinna sig en ny bingolott ,en liten vinst i alla fall....haha....tänk så fort helgen har gått redan måndag i morgon ,en ny arbetsvecka...känns tungt men det är bara att jobba och va glad....haha....jag såg inte hela bingolotto utan gick hellre och ställde mig i duschen. resten av kvällen kommer jag bara att slöa. jag har ganska mycket värk ,bäst att vila för att va pigg och allert i morgon. oscar har somnat ,anton ser tv i sovrummet och roger pratar i telefon medan jag sitter här framför datorn. det dröjer nog inte länge förrän jag stänger av datorn för kvällen. då jag bloggat så ska jag kolla min mail och tradera.

hoppas du får en lugn natt med mycket sömn L ,så att du orkar jobba en hel vecka med mig....haha....sov så gott så hörs vi/tingeling

Inga kommentarer: