söndag 26 oktober 2008

hej på dig anonym!


tack för dina kommentarer ,jag blir glad varje gång du lämnar en kommentar....haha...det gör inget om du stavat fel jag kan ändå förstå vad du menar. jäkla vilken tuff natt du haft ,inte alltid kul att va bärgarkusk. stackare jag tycker verkligen synd om dig ,du hiinner aldrig få en hel helgs vila , alltid nån som behöver din hjälp. hoppas din fars traktor fungerar bra nu. hoppas du får sova i natt. absolut hör jag av mig i morgon ,kan tänka mig att jag är vaken tidigt som vanligt trots att jag är ledig. hmm....jag och oscar blir hemma i morgon ,anton ska nog i väg och jobba låter det som, roger jobbar som vanligt.

nu har jag spelat bingolotto klart ,det blev ingen vinst...snyft. jag har duschat och efter jag suttit här en stund ska jag läsa lite innan jag stänger mina två blå.

nu är rogers snus klar och jag har fått tillbaka min ugn så i morgon kan jag laga mat i ugnen och kanske baka om andan faller på....haha.... nu ska jag kolla tradera och min mail .sov så gott och dröm sött /kramiz

Inga kommentarer: