söndag 26 oktober 2008

söndag kväll kl 17.35







och här sitter jag igen. jag har slappat en hel del i dag ,ganska skönt faktiskt. om en och en halvtimme är det bingolotto och då måste jag bara få vinna....haha....



vårat keno har än så länge gett oss en vinst på 45 kr L.....alltid något. mitt eget keno gav mig idag 30 kr medans jobbets keno inte gav nån vinst.jag har varit så lat att jag inte har tagit en promenad denna dag.....jag måste skärpa till mig det blir att göra några sitt ups i kväll ....roger är i väg och hämtar anton och oscar håller på att plugga in videosladden i väggen och letar nån film att se. oscar har tillbringat massa tid med att bygga lego och under tiden har jag legat och läst /vilat. dagens middag : bruna bönor och stekt korv , mums det gillar jag ....haha däremot gillar inte anton det och oscar är allergisk mot bönor. oscar fick äta gröt och anton får oxå annat att äta bara han kommer hem. hoppas din dag inte varit allt för tung L.hoppas du kör försiktigt när du åker hem från din far idag.ha en bra kväll /ting

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ting nu är kl 20 08 och du har helt rätt jobba till tre inatt sen upp kl 8 o fara till tellejokk o skruva ihop traktorn var klar 8 00 sen hem nu går det tungt bärga fyra bilar inatt varav två var soslarm o en fylla kom hem kl 12 inatt klädde av mej sen kl 1 00 gick nästa larm det är då man känner att man lever pust hoppas din helg varit lite lugnare hadde tänkt städa ur förrådet ikväll men jag orkade inte kaske inte så konstigt hör av mej imorrn

Anonym sa...

fan hur jag stavar ha ha