lördag 18 oktober 2008

en kall morgon




lördagmorgon klockan är 09.43 ,det är minusgrader ute och känns kallt trots att det bara är -3 . vaknade vid 08.00 klev upp för att brygga kaffe och medan det bryggde klart så startade jag tvättmaskinen och diskmaskinen ,tog min medicin och gjorde upp eld för det kändes lite kallt när jag klev upp. då kaffet var klart svepte jag en mugg och kröp ner i sängen. då klockan blev 09.00 klev jag upp för att klä på mig ,kan ju inte bara slöa en hel dag....haha....i går kväll vann jag hela 25 kr på mitt keno , som jag sa ett par kronor i vinst.....alltid något. så även denna dag har jag spelat keno. men nu får vinsten bli större.


planer inför dagen är inte riktigt bestämt ,skulle behöva ner på byn för att hämta ut mer medicin åt mig själv. sen kan jag tänka mig att jag är hemma för att göra lite nytta städa laga mat och andra måsten ...ska försöka ta mig en promenad under dagen. ha en fin dag L , du har varit så tyst ,inte lämnat nån kommentar på länge ,men jag tror ändå att du är här och läser mellan varven. hörs sen/kram

Inga kommentarer: