fredag 3 oktober 2008

en ledig fredag







i dag har jag varit ledig hela långa dagen. lång har den varit för att jag var uppe tidigt som attan.(05.10).....haha...det är inte klokt så tidigt. jag la mig en stund och klev upp igen 06.05 för att börja väcka pojkarna som skulle i väg till skolan med bussen. medan de gjorde sig i ordning så hann jag göra upp eld i pannan ,starta tvättmaskinen och diskmaskinen ,plocka undan ta reda på tvätt mm.....07.20 gick pojkarna ut och väntade på bussen som kom och plockade upp dem strax före 07.30. jag hade tänkt sova en stund då ,men jag började sticka istället. vila det har jag gjort en stund mitt på dan innan jag började med att koka flatpalt. nu är klockan 15.00 och jag har precis satt mig ner vid datorn ,mätt i magen efter palten. oscar spelar tv spel och anton har farit och jobbar.roger jobbar fortfarande. det är så tråkigt tyst och tomt efter min snutta ,en stor förlust för oss alla.....



min dag visades vara en bra dag och fint väder är det ute, borde ut och promenera få se om jag får nån ork....haha....



ja du L ,du ska få ditt straff sen ......hahaha.....hoppas dagen varit bra. jag hoppas att vi ska få in en storvinst på jobbets keno i kväll ,men även att mitt keno ger mig en fet vinst....haha....om jag vinner en storvinst bjuder jag på pizza i veckan L. ska kolla in tradera och se om jag leder buden än....hörs sen/kram

1 kommentar:

Anonym sa...

med din ekonomi kan du ju bjuda ändå ha ha nu är kl 8 30 kom precis hem från konsum