torsdag 16 oktober 2008

dimma och duggregn


...ja det har varit dagens väder ,tråkigt man blir då inte piggare av sånt väder i alla fall. gjorde som alla andra vardagsmornar ,klev upp och gjorde mig klar för dagen väckte de andra sen satte vi oss i bilen för att göra ett dagsverk....haha...det var minusgrader (-4) så vi tog det lite försiktigare när vi åkte ner p g a halka idag har vi haft lite mer jobb än gårdagen. en eftermiddag med lite mer aktiviteter. på lunch var jag och min jobbarkompis M och shoppade lite ..haha....köpte idag en sjal och body lotion i samma doft som parfymen jag köpt tidigare i veckan. vi handlade båda två sånt vi var ute efter ....kul att tillbringa en stund på luchen att strosa i affärer. stämplade ut i vanlig ordning ,åkte ut på byn där roger plockade upp mig efter en stund. pojkarna var hemma och väntade på oss ,så även idag hade anton främmande. idag ahr vi käkat restmat. jag har tvättat kläder vikit och hängt tvätt startat diskmaskinen och plockat undan. däremellan har jag vilat en stund. vid 19 tog jag en kort promenad en bit bortåt i kolsvartmörkret. väl hemma igen så tog jag mig en dusch och nu sitter jag vid datorn för att slappa lite innan jag uppsöker sängen... klockan har blivit 21.00 oscar sover ,anton är nere i sitt rum och roger slöar.

en dag kvar till helg,det känns bra ,jag har inte planerat nåt än ,tar dagen som den kommer.....

jobbets keno gav en vinst på 100 kr i kväll...haha.....6 rätt på en k8 .....tänk så nära full pott....mitt eget keno gav inget i kväll men men än har jag inte gett upp....haha.....undrar just hur ditt keno gått i kväll L . äter vi ute i morgon eller? ...är du på jobbet L , så är det fort att det blir en lunch ute....nu ska jag kolla tradera .sov så gott kramiz/ting

Inga kommentarer: