tisdag 7 oktober 2008

tisdag kväll kl 18.25







och det är redan mörkt ute. jag har lagat mat sen jag kom hem (stuvade makaroner och korv) ,godkänt betyg av pojkarna fick jag ....haha......jag har som vanligt jobbat idag. vi alla på jobbet har käkat palt i hop på lunch , tyvärr fick jag paltswimen....haha...men gott var det.



jag har även startat tvättmaksinen och plockat undan och sånt nödvändigt.....nu har jag tänkt vila ett par minuter innan jag tar en promenad. jobbets keno har jag kollat och det gick pissdåligt i kväll heller. mitt eget keno ska jag kolla sen.kan tänka mig att det blir en kall natt i och med det blir det halkigt bilföre i morgon....not nice.



tack för din kommentar anonym , jag hoppas din pappa piggnar till ,det bästa vore om han ville va hos sina barn medan han är krasslig men jag förstår om han vill va hemma ....hoppas du får en lugn kväll och natt men fryser det på ,så kan det bli mycket körningar för dig.



nu ska jag kolla tradera innan jag lämnar datorn en stund ....haha...kram /ting

Inga kommentarer: