tisdag 7 oktober 2008

en liten vinst




....på mitt keno....haha...hela 25 kr....alltid något.....nu är klockan 21.06 och jag har suttit en stund vi datorn och lagt bud på tradera....haha....alltid finns det nåt för mig. jag tog en promenad i kväll och bägge pojkarna följde med i kolsvartmörkret. nu är det tyst och lugnt.anton sitter vid sin dator ,oscar sover gott roger ser tv och jag ja, jag är ju här.....haha....har tänkt lägga mig och läsa och bara slöa resten av kvällen ,för jag har inte tänkt plocka och städa nå mer i kväll....haha....


det var ovanliga nummer på kenot ikväll ,jag undrar just om du vunnit storkovan i kväll L...haha....det skulle va kul om du fick vinna. idag åt vi ju palt till lunch ,då du känner dig sugen på en pizza så käkar vi en....nu ska jag ta och stänga av datorn för i kväll ,sov så gott dröm sött/ting

Inga kommentarer: