onsdag 29 oktober 2008

onsdag kväll kl 21.30


....idag har jag jobbat det har varit en lugnare dag och det var inte dumt eftersom jag känt mig lite trött och slö....nåväl jag hämtade oscar på fritte och därifrån gick vi till ica och mötte roger för att handla lite idag oxå...haha...alltid är det nåt som är slut hemma i kyl/skafferiet. efter det åkte vi hem och anton hade kommit hem. jag började vika tvätt och gjorde upp eld medan roger ställde sig vid spisen för att steka hamburgare ,det blev dagens middag . jag startade både tvätt och diskmaskinen ,käkade en hamburgare ,drack kaffe och vilade en liten stund i sängen framför tvn ,inna jag somnade klev jag upp för att plocka ur diskmaskinen och hänga tvätt . alltså denna kväll har jag bara varit inomhus och inte ansträngt mig så mycket....haha...när väl klockan slog 20 så var vi bänkade framför tvn för att se bonde söker fru....det är ganska kul att följa bönderna och se hur det går för dem att hinna den "rätte"....haha...

nu är det ganska tyst i huset. anton är i sitt rum och ser tv ,roger ser tv i sovrummet och oscar har lagt sig. snart ska jag göra detsamma som oscar ,klockan bara rusar i väg och jag känner mg ganska trött fortfarande.....

dagens keno gav en liten vinst ,jobbets keno 4 rätt på k8 ...och jag och L fick in kungen på vårt . även på mina egna rader vann jag ,eftersom jag hade men kungen....kul......om man kunde få vinna full pott nångång ....hmm......jaja....snart kanske....nu ska jag surfa lite innan jag stänger av datorn för i kväll . god natt /kramiz

Inga kommentarer: