lördag 11 oktober 2008

lördag kl 13.47







å huset är ganska fullt med folk. brorsans sambo är här med sin dotter och en kompis till hon. anton sitter vid sin dator och hjälper hon med telefonen och då sitter jag vid min och bloggar....haha.....men jag har inte bara gjort det vid datorn , jag har kollat tradera å så mycket fint , mycket jag vill ha.
till lunch skulle jag steka plättar men hjälpsamma pojkar ville steka ,så dem bjöd på dagens lunch....haha. har inte fått gjort så mycket som jag hade velat denna dag faktiskt. men men jag får städa senare i eftermiddag då jag inte har främman här. oscar gick ut med tjejerna som är här och hälsar på ,kul för han att få lite sällskap.
hoppas du har en fin dag L.
nu surrar dem med mig dax att lämna datorn en stund. hörs senare/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting ja jag slöar bara idag farsan är på fötterna igen han var upp till telle idag men nu är han på byn det är bättre då har man lite koll på han annars är det en lugn helg verkar det som jag har ju jouren på bärgaren men jag hoppas inte det är nå inatt bättre låta den stå still än att nån skadar sig