lördag 25 oktober 2008

lördag morgon


klockan är 09.15 och hela familjen är uppstigen. jag har varit vaken tidigt i morse p g a , 06.10 var jag upp en sväng men la mig igen. dag är det en kall dag med ett par minusgrader.

i går fredag jobbade jag hela dagen och sen jobbade jag kväll ,men nu är jag ledig i tre hela dagar och det känns inte helt fel . när jag kom hem vid 21 i går efter jobbet så la jag mig för jag var så trött och somnade strax före 22 helt otroligt tidigt en fredagkväll och jag orkade inte ens blogga .......

nu väntar jag bara på att roger ska bli klar så vi kan åka in till boden och byta pojkarnas slalomutrustningar. hmm....roger har köpt för att baka snus och ugnen min kommer att va upptagen i 36 timmar sammanlagt ,det blir ingen bakning eller matlagning i ugnen för mig denna helg och jag som oftast har nåt på gång i ugnen..haha....jobbets keno har inte gått så bra dessa dagar däremot fick jag och L in en vinst på vårat gemensamma keno som vi lämnade in i går...haha....jag hoppas på en stor vinst L....det skulle inte va dumt eller hur?.....

nu ska jag jaga på de andra så att vi tar oss i väg idag innan dem stänger idag ...ha en bra dag/kram

Inga kommentarer: