lördag 15 december 2012

tack

....TACK ....för din fina  kommentar ,jag såg nått vackert jag med för en stund sen och jag vill  bara ha DET vackra jag såg =).....nu sitter jag hemma o "tråkar". tur jag har datorn att fördriva tiden med. här är det tyst när det bara är jag o roger hemma. =(.....
jag har inte vunnit nå på vare sig hästarna eller kenot o lottot har jag glömt rätta....
kvällen har jag mest bara tillbringat hemma framför tvn o sett så mycket bättre på tv4. då det var slut for vi ut en sväng för att skjutsa oscar o sen var jag upp till mammas grav för att tända ett ljus och sen ringde jag anton och for förbi för att krama om han för jag vet inte när jag får se han nästa gång.....
nu blir det att dricka en kopp te o äta en macka ...lämna fler kommentarer för det gör mig glad ..hej så länge

Inga kommentarer: