måndag 17 december 2012

tack å tack

tack för din kommentar ,ja vad heter den som har hand om bouppteckningen? jag ska till kvinnan som hjälper till med bouppteckningen i morgon förmiddag. hoppas att det inte ska ta så länge innan allt är klart.
stackare ,du måste vila så att du piggnar till vännen. jag blir så orolig o bekymrad när jag hör att du inte mår bra. jag skulle ha varit där o tagit hand om dig. =)
 ja inte är det kul att ha tråkigt ,jag hoppas  en dag att jag ska slippa ha tråkigt......jag vill leva livet maximalt ,ha ett  så roligt o innehållsrikt o lyckligt liv som det bara går. i grund o botten är jag en levnadsglad liten prick =).......
ja just det jag skulle ju  bädda ner mig ,men jag fastnade vid datorn som så många gånger....=)....lämna fler kommentarer för de gör mig glad.....kramelikram

Inga kommentarer: