lördag 29 december 2012

slö ,slapp o film

slappar känner mig så trött. två av ungdommarna åkte i väg för ett tag sen o jag har ryggläge här i soffan. matte söker husse ,en film som visas på tv3 som jag småtittar på. inget speciellt bra filmkväll denna lördagkväll.....hoppas finna nån fängslande braig film att se på.
slöa jag =)
hör ljudet av tvspel o ljudet av en som somnat i andra soffan...hmm....ja så ser lördagkvällen ut än så länge......jag är rastlös vill göra nåt o på så sätt få bort mina tankar på mina  bekymmer......känns som att jag har mer att bekymra mig över än jag klarar av......försöker ändå gräva fram lite positiva tankar emellanåt.....=).....
vissa dagar vill jag helst inte prata alls ,då är jag väldigt tyst  o andra dagar går det bättre att prata då är jag den vanliga surrhumlan som inte  håller tyst en minut =)....i dag har jag surrat väldigt mycket =)....jaja det är väl så med livet att alla har väl bekymmer mer el mindre så det är ju en tröst att veta.=).....
det blir väl att fara ut en sväng snart kan jag tänka mig.....ha en trevlig kväll....

Inga kommentarer: