fredag 21 december 2012

en tråkig fredag

gomorron här är jag. kokat en kopp kaffe. har sovit hyffsat bra i natt ,drömt söta drömmar=)  vaknade o klev upp 08.00 har mycket värk. laddar inför en begravning denna tråkiga  fredag. rogers mamma går till sista vilan. =(.....
idag är jag ledig hela dagen ,hur det nu ska gå till =) , huvva vad jag kommer att sakna mitt jobb ,jaja jag jobbar ju i morgon igen.=)....
-13 grader kallt visar mätarn o lite snö faller ute.
TACK för din kommentar min vän =) ,tänk att man betalar för att plågas hos tandläkarn ,hoppas du känner dig bättre idag.=) jag var ju ut på byn i går kväll och gick förbi klungan med folk som var och lyssnade  på utlottningen , inte såg jag dig =(...såg du mig då ? ..... jag tänker på dig o önskar dig lycka till idag ,hoppas höra av dig under dagen kram till dig......
nu ska jag dricka mitt kaffe är tillbaka sen igen...

Inga kommentarer: