tisdag 11 december 2012

vilken dag

....ja jag säger då det VILKEN DAG detta har varit. mycket har hänt ,många känslor humöret har växlat en del. vissa dagar händer det mer än andra.
telefonen har gått varm denna dag. på morgon hade jag ett långt samtal med en god vän , skönt att höra din röst vännen.
 jag började inte jobba förrän kl  12 idag.när jag kom på jobbet så var jag ute i butiken sen var det dax att fara o käka julbord ,TREVLIGT och jag fick en julklapp ,inte illa först julmat o sen en julklapp jag har nog varit lite snäll i år iaf =).......efter jobbet kl 16 gick jag hem trött efter maten så jag la mig o vilade. jag har varit slö o ingen energi till att göra så mycket i kväll.
som sagt så har telefon gått varm ,har haft några  mindre trevliga samtal som gjort mig irriterad huvva vad jobbigt att måsta  morra.....
ett ledsamt samtal då jag fick höra att en god vän gjort sig illa ,krya på dig BÄSTASTE vän jag hoppas få träffa dig snart och är det nåt du behöver hjälp med så vill jag att du hör av dig ,jag finns här det vet du ,ring när du vill. stor kram till dig ......
känslorna har verkligen varierat denna dag mellan att vara glad ,irriterad o ledsen.
i morgon är en ny dag o jobb för min del. ska se tv ett tag sen bädda ner mig o försöka sova lite.
sov gott dröm sött......

Inga kommentarer: