lördag 29 december 2012

kvällen...

vi åkte ut en sväng strax före kl slog 21. medan roger stod o försökte få bort snön på bilen så sprang jag ner på konsum för att jag var tvungen hinna dit innan stängning. nåväl efter att ha handlat så var det tänkt att vi skulle fara upp till graven , men först ett stopp vid ett garage.
jag fick ett telefon samtal som gjorde mig myyycket orolig....ännu mer bekymrad blev ju jag......det blev operation försöka lösa ett svårt problem. tyvärr har jag inte lyckats ännu men jag gör mitt bästa och hoppas jag ska kunna lösa problemet på nåt sätt.....
nåväl roger for upp på gravarna och senare var vi hem igen. lägenheten fylld med kids.=)....jag ville ta en ragg så vi for ut igen och är  åter hemma. sitter nu här i soffan under filten med datorn i knät. klockan är inte långt från midnatt och snart måste jag bädda ner mig o försöka sova ,hur det nu ska gå med kidsen som är pigga o vakna o surrar för fullt.
i morgon är det jobb för min del kl 10-15 är butiken öppen. jag önskar mig ett leende så lämna kommentarer.....sov så gott o dröm sött vare sig jag somnar eller ej så ska jag drömma om det som gör mitt liv gott o mysigt =) .....kramelikram

Inga kommentarer: