måndag 17 december 2012

måndag morgon

jag vaknade o klev upp 06.45. ojj vad jag drömt den här natten ,tänk om ändå drömmar kunde bli verklighet =)...känner mig trött men med kaffe piggnar jag nog till.
det snöar o är -6 grader ute i dag. en trött oscar har klivit upp o gör sig klar för skolan.
ska iväg på jobbet klockan 10 på ett möte sen blir det nog att gå hem igen ett par timmar innan min arbetsdag börjar kl 14.
TACK  för din kommentar vännen ,ja jo jag ler nog ganska ofta. =)....speciellt när jag ser dig =)....
stackars dig med din värk ,hoppas du blir bättre snart , krya på dig o sköt om dig. ha en bra dag....
nu är första kopp kaffe urdrucken ,jag behöver nog nån kopp till för att piggna till känner jag.
nu se lite tv o slappa en stund innan jag börjar fixa o dona lite här.
ha en braig dag är tillbaka sen igen....

Inga kommentarer: