måndag 10 december 2012

shit

.....jag sitter här med datorn o surfar runt tittar på tv emellanåt och så kastar jag en blick på klockan....tiden har rusat i väg ,SHIT.....kvällarna går verkligen fort.
kvällen blev bättre än jag tänkt. =) träffade en god vän ,gott att få se dig o surra med dig ,det var verkligen på tiden att vi sågs eller hur ?  jag har varit ner till bowlinghallen för att kolla när oscar o de andra kastade klot.
sen jag kom hem innan jag satte mig med datorn så har jag plockat lite ,hängt tvätt och tänt ett gäng värmeljus......känner mig trött o slö ,kan tänka mig att bädda ner mig tidigt i kväll , alldeles snart faktiskt =)...
först funderar jag på att dricka nå te el kaffe..... ha en bra kväll och lämna gärna kommentarer. sov så gott dröm söta drömmar.

Inga kommentarer: