onsdag 12 december 2012

inte klivit upp

sprang i väg ut på byn för att hinna med några ärrenden och sen gick jag på jobbet.
har jobbat mina timmar och nu är jag hemma. jag har precis tagit en dusch och nu blir det vila en stund i soffan framför datorn och grubbla vad jag skulle ha käkat idag ,är inte hungrig men jag måste väl ändå äta nåt. oscar fick som han ville pengar till att käka grillmat.
vilken dag denna dag  ,skulle nog inte ha klivit upp i morse . jag har inte haft speciellt mycket tur. tänk om jag bara hade varit mer koncentrerad så hade det gått bättre att utföra arbetsuppgifterna.
nåja jag fick oväntat besök i butiken i dag av min goda vän ,ALLTID  glad att se dig min vän och du är på benen idag ,tack för ditt besök gör gärna om det  fler gånger. =).....roger jobbar över nån timme i kväll ,blir det inte alltför sent så tittar vi förbi i kväll. =)....
jag har köpt lite ny make up , hoppas det gör mig snygg el snyggare nu då =)......
lottot är inlämnat och jag håller tummarna för en stor vinst ....=)....
nää jag tror jag gör i ordning en tallrik med fil o flingor... hej så länge.....
lite ny make up som förhoppningsvis gör mig snygg el snyggare =)

Inga kommentarer: