tisdag 18 december 2012

min dag

när klockan började närma sig 10 så gick jag till mötet med kvinnan som ska hjälpa mig med bouppteckningen ,det tog ett tag sen gick jag hem igen. när jag knatar hemåt så kan jag se brandrök ,huvva så obehagligt....ett hus längst upp på storgatan brann. enligt vad jag hört så kom ingen människa till skada o det var ju tur.
när jag kom hem så åt jag några skorpor sen intog jag ryggläge i soffan o blundade en stund. jag gjorde mig klar o gick i väg på jobbet var där en halvtimme tidigare ungefär , men inte gör det nåt. =)
en god vän ringde hann bara prata nån minut o vännen skulle ringa tillbaka å jag väntar än på samtalet ,hoppas allt är bra med dig jag hoppas du ringer snart så vi får prata lite längre för det var så längesen nu annars kan du ju komma förbi o dricka en kopp kaffe =).....
nåja dagens arbetstimmar har rusat i väg som oftast och när klockan var strax efter 18 så kunde jag gå hem för dagen. med mig hem hade jag med julklapp och lite annat som jag hittat till mig själv =)....
nu är det keno ,håller nu tummarna för en vinst ....hej så länge...

Inga kommentarer: