tisdag 18 december 2012

inte mycket vettigt

hmm...ja vad skulle jag har skrivit nu då ?...få hmm.... jag är i alla fall tillbaka här som synes. =)....nu på morgonen har jag diskat o donat med diverse sysslor o till sist har jag tagit mig en dusch ,klädd o klar för att gå i väg ,men det är ju än ett bra tag till klockan är närmare 10.
under tiden kan jag ju lika gärna skriva några rader ,jag tror inte det blir så mycket vettigt nerskrivet men vad gör väl det? =)....
tvn surrar på tv4 det pratas om hälsan o träning hos människor , träning är bra. =) ,jag hör till skaran som aldrig kan sitta still nåt längre tag ,rör på mig så mycket jag bara kan. jag mår bra av att röra på mig. inte mycket fett har fastnat på min kropp ,inte ännu iaf....=).....
nu avslutar jag det här inlägget med ett hej hej

Inga kommentarer: