fredag 28 december 2012

mer energi

...tråkkvällen inomhus med pusselbygge o  tv tittande med musik i öronen  ändrades. oscar ville till en kompis. roger skjutsade o jag följde med bara för att han skulle lämna bilen i ett garage o gå hem. tänkte vad skönt med en prommis o lyssna på musik. det var väldigt skönt att komma ut i friska luften o röra på sig o med musik i öronen så flög jag fram =).....
det gav mig mer energi o att ha hällt i sig en kopp kaffe alldeles nyss gjorde sitt , inte är jag alls redo att bädda ner mig inte ännu på nåt tag.....vad ska jag nu hitta på?.....kanske bygga lite pussel ?..hmm....
tack min vän för spelstunden =) , kul =)....hoppas din kväll varit hyffsat bra trots att du var tvungen ut på jobb. i morgon är det jag som jobbar o du kanske får vara ledig. =)...hoppas vi ses snart igen.=)...nu blir det på med hörlurarna o lyssna på musik o fundera på vad jag ska göra.
stäng inte inne känslorna de borrar bara ett ännu djupare hål i din själ...
...hej så länge...

Inga kommentarer: