tisdag 25 december 2012

gomorron juldag

juldagen 2012 och här är jag. vaknat tidigt som vanligt. 06.45 försökte somna om men alltför pigg. nåja uppstigen och har kokat en kopp kaffe startat tvn och tv4 visar filmen tingeling =)....en arbetssam ,söt tjej och söt film =).....
jag hade funderingar på att göra nåt jag aldrig gjort förr ,gå på julotta , men ingen av alla jag frågat ville  följa med =(.......
min jul har varit helt annorlunda ,tråkig. känt mig ensam o varit ledsen.
 TACK vännen min för de fina  kommentarerna. =).....gott att höra av dig. =)....stackare hoppas din värk släpper och att du får må bra ,önskar dig allt gott du är guld värd. =)kramar till dig....
de andra sover här är det lugnt o tyst. dem pratade om att åka in till storheden o handla på mellandagsrean ,få se om dem kliver upp o åker i väg. jag stannar nog  hemma o vilar ,har en hemsk värk......
nu ska här drickas kaffe....

Inga kommentarer: