onsdag 19 december 2012

i väntan på jul med ernst

här sitter jag nu. jag kom hem strax efter kl 18. lägenheten var fylld med kids =).....
så mysigt när jag får ha anton hemma.
dagen idag har varit helt okej. morgonen var behagligt skön. förmiddagen då pysslade jag å höll i gång tvättade ,vek o hängde tvätt , diskade ,plockade, julklappsinslagning och lagade mat (potatisgratäng o grillkorv). efter att jag hållit i gång så tog jag en dusch , sen behövde jag vila.
det blev en stunds vila innan jag gick ut på byn för diverse ärrenden o sen på jobbet. såå kuligt på jobbet så jag glömde bort tiden och blev påmind om att min arbetsdag var slut strax efter 18.
tiden rusar i väg när man har kul ....=)....
nu väntar jag på jul med ernst kl 20 på tv4 =)....vad mer som händer denna kväll vet jag inte ännu.
lottot är inlämnat o dragningen har varit ,måste kolla om jag vunnit nå =)...tänk om......
kenot gav mig ingen vinst. (ungefär som vanligt). önskar er en trevlig kväll så är jag tillbaka sen och jag ser fram emot kommentarer =)....

Inga kommentarer: