fredag 14 december 2012

snöig förmiddag

det snöar ymnigt ,det blir än mer snö min önskan om att det inte skulle komma mer snö gick inte i uppfyllelse. om ändå bara nån önskning kunde gå i uppfyllelse nångång, då vet jag vilken önskning jag  skulle välja .....
nåja morgonen  har varit helt okej ,haft en lugn o mysig morgon. =)
när klockan började närma sig förmiddag så började jag med att uträtta vissa måsten. ringa o fixa o ordna en del.jag tror att utan jag skulle nog inte mycket bli gjort. jag är en sån där "fixarmamma" för både min familj o mina syskon.
 jag är en sån som gärna hjälper andra om jag bara kan. ibland kan det kanske bli lite väl mycket för mig ,men jag kämpar och lyckas bra med det mesta , inte för att vara skrytig men jag är nog ganska duktig om jag får säga det själv.=)....
jag har precis druckit kaffe o ätit 2 mackor ,undrar om jag klarar mig nu resten av dagen =).....
innan det är dax för jobbet så har jag diverse ärrenden att göra på byn ,men nu föst ska jag slappa en stund innan jag gör mig klar för dagen och går i väg. ha en fin fredag så är jag tillbaka sen ...hej svejs...

Inga kommentarer: