fredag 28 december 2012

tack så mycket..

har precis kommit hem. gjorde några mackor o for ner på jobbet ganska precis kl 10 o bjöd på morgonfika. har suttit en stund vid datorn på jobbet. halva priset idag på utvalda smycken på jobbet och jag kunde inte motstå ett snyggt armband från qnuz. =)...
tack så mycket för din kommentar min vän. ja jag hörde att dem varit förbi ,typiskt dem passar på då jag inte är med. =(.....hade gärna tittat förbi jag oxå =). får väl våldgästa dig snart o då får du bjuda på nå gofika =).....
 i går var det  kanonbra o skönt som alltid =)...jag har nedräkning 16-19 dagar beroende på vilken dag det blir.....=)....inte gör det nå om jag inte ser så bra huvudsaken är att jag känner o det gör jag väldigt bra =)
är nu ensam hemma kom hem till en tom lägenhet. oscar har farit till en kompis o de andra jobbar.funderar på vad jag ska göra...lägga pussel kanske?....
lämna fler kommentarer...=) ha en fin fredag

Inga kommentarer: