torsdag 20 december 2012

jobb och love actually

sprang i väg på byn för att göra ärrenden sen in på jobbet för att börja min arbetsdag lite tidigare än enligt schemat. full fart mina arbetstimmar och då klockan var 19 så gick jag hem ,knäckt o trött. men det gör inget för det är ju så kul på jobbet. =)....
väl hemma så slog jag ner rumpan i soffan någraminuter innan jag studsade upp för att gå ner på byn o handla lite. =)....
efter ett tag var jag på hemväg med en påse från coop. när jag kom hem packade jag upp det jag handlat o sen har jag bara slöat ,men inte kan jag ju gå o lägga mig alltför tidigt. man kan ju inte sova bort alltför mycket av sitt liv fastän det är ganska tråkigt.
kl 21 började filmen love actually på tv3 ,ser på den nu medan jag skriver ner några rader. tänkte det var lika bra att skriva ett inlägg om jag skulle somna här i soffan medan filmen visas......än är jag iaf vaken men inte länge till ,skulle behövt ett par tändstickor så att min ögonlock hålls uppe ....=)....
har lämnat in en ny kenorad idag tyvärr blev det ingen vinst ikväll heller.=(......nåja jag kanske får vinna en annan kväll med lite tur så ....=)......
var är kommentarerna som jag saknar...nu ska jag se filmen så jag säger sov så himla gott o dröm sött för det kommer då jag att göra.....kram

Inga kommentarer: