tisdag 18 december 2012

tisdag ,gomorron

nu är jag tillbaka en ny dag. GÄÄÄSP....
jag bäddade ner mig strax före 23 men huvva när klockan var 02.00 hade jag ännu inte somnat ,har en hemsk värk i nacke ,axlar o armar. JOBBIGT att ligga o vänta att få somna.
nåja jag somnade iaf ,men inte har det blivit mycket sömn. drömt det har jag gjort =)....
väckarn ringde 06.20 slumrade till 06.35 då klev jag upp.
här sitter jag nu med en kopp kaffe som ska få mig pigg. jag tjatar på oscar att han ska kliva upp ,än hörs inget från hans rum ....han är oxå trött.
kl 10 ska jag träffa människan som ska göra bouppteckningen. jag börjar jobba idag kl 14.
hoppas det där mötet  inte tar alltför länge för jag vill hem o ladda inför en arbetsdag.
tack för din kommentar min vän =) alltid kul att höra av dig hoppas du sovi gott o drömt sött =).....
nu dricka kaffe hej hej

Inga kommentarer: