måndag 10 december 2012

eftermiddag o jobb

och jag har kommit hem för en stund sen från jobbet. kändes lite konstigt att komma på jobbet jag har ju varit ledig så länge ,tre hela dagar.....det var en del att göra å en del kunder , kul. sen jag kom hem har jag plockat och sen satte jag mig här vid datorn för att lägga in lite bilder från telefon och då ringer telefon så jag har surrat en stund.
känner bara för att slappa o ta det lugnt ,är slö. tar kanske en prommis sen i kväll.
roger har kommit hem o oscar är borta ,fick inte vara ensam så länge.......
jag har varit förbi kiosken för att förlänga kenot så nu hoppas jag på en vinst ikväll.
här kommer några bilder som jag tagit under helgen.....
i flyget ner till stockholm

oscar på arlanda när vi kommit ner

vår nya kompis frans-bertil

gripsholms slott i bakgrunden

mariefreds kyrka

i flyget på väg hem
återkommer senare....hej hej

Inga kommentarer: