måndag 31 december 2012

nyårsafton 2012

och kvällen har jag tillbringat hemma. jag ,roger o oscar. åt middag :tacos kl 18 sen har vi sett tv o spelat bingolotto o bara hängt i soffan. en tråkkväll då inget kuligt hänt.
jag ville upp till mammas grav o tända ljus. så vid kl 22.30 åkte vi upp till graven. en stund senare var vi hemma o nu sitter jag här i soffan igen o ser tv ,ett päron till farsa på tv3 visas nu.
har hört av en god vän via sms ,då blev jag glad som alltid. =) du skulle ha varit här hos mig vad kul vi skulle haft det , vi har alltid kul när vi träffas =)....tänker på dig min vän hoppas vi hörs snart igen, en bamsekram till dig =).
nyårsafton 2012
nu är det bara en liten stund kvar av det gamla året o jag önskar att nästa år ska bli det bästa i mitt liv....=)....nu ska jag se lite tv o invänta det nya året innan jag sen bäddar ner mig....kramelikram

Inga kommentarer: