måndag 17 december 2012

ja då är det ...

snart dax att bädda ner sig ,varför sitta här o glo o ha tråkigt?......inget vettigt har blivit gjort i kväll och det känns som att jag har hur mycket som helst som behövs göras.......orken finns liksom inte att göra så mycket tyvärr. bara energi kunde infinna sig ,julen närmar sig o jag ska laga mat o allt annat .....pust....har egentligen ingen rast ingen ro.....
julen kommer ändå vare sig jag hunnit göra alla måsten eller ej ,så är det.....
oscar kom hem vid 21.30 o roger har precis kommit hem.
kenot i kväll gav mig 3 rätt på en k6 ,varför kan det inte va nån högre vinst?.....
nää nu nåt positivt =) , jag har flera timmar i natt då jag får drömma sött =)......
ge mig ett leende o lämna kommentarer . sov gott o dröm sött /kramelikram

Inga kommentarer: