tisdag 18 december 2012

ännu en kväll

och efter att jag tagit en dusch o vilat så for vi ut en sväng. ännu en tråkkväll...
måste göra nåt åt dessa "tråkkvällar"....
for ut för att jag skulle förbi min bror o surra lite. roger satt i bilen ,han orkade väl inte följa med in. nåja jag reder mig själv.=)......det tog en stund och sen hämtade vi oscar ,for på affärn o därefter hem igen o fortsätta "tråka".
sitter här i soffan med min dator framför mig o skriver ner några rader.morden i sandhamn på tv4  har börjat nu och när jag skrivit ner dessa rader så blir det väl att se lite tv.
i morgon onsdag ,sista morgon med lugn o ro sen är de lediga o sen börjar jullovet för oscar.
i morgon har jag inget planerat förrutom jobb kl 14.
min ganska nya klänning =)
 att falla är en del av livet att resa sig upp igen.... är att leva.....säger hej så länge.....

Inga kommentarer: