onsdag 12 december 2012

bonde och borta

ikväll har vi varit o hälsat på en vän ,tack för kaffe ,surr och för att jag fick låna tvn o se bonde söker fru. =).....hoppas du snart är bättre o att vi träffas snart igen.=)......
är hemma och har placerat mig i soffan med datorn i knät. oscar är i sitt rum o roger är inte hemma ,lugnt o behagligt.
i morgon är det lucia och jag ser fram emot att få gå till frissan. =).....som jag längtat....undra vad jag hittar på att göra i morgon ,nån färg blir det vet jag med säkerhet men är jag korthårig el långhårig när jag går därifrån ?det får jag se jag bestämmer mig för vilket när jag sitter där i stolen.=).....
jobbar i morgon eftermiddag o sen vet jag inte vad som händer.
jag har inte rättat lotto ,det vore ju kul att se om jag vunnit nå...kanske lika bäst att undersöka saken innan jag lämnar datorn men det blir inte än på ett tag. kvällen är fortfarande ung =).......
nu ska jag glo lite på tv....hej hej

Inga kommentarer: