söndag 30 december 2012

hemma nu...

....nyss hemkommen från jobbet ,har tagit en dusch o bytt kläder.är tillbakalutad i soffan ,känner mig trött .....hoppas på att få en stunds vila nu.....roger o oscar har kommit hem ganska nyss o nu väntar dem på mat....hmm....men först att jag ska följa med o handla....hmm.....så egentligen har jag inte tid att vila......nåja det är bara att bita ihop o kämpa.....
TACK för din kommentar vännen min. hur jag kan va megatrött ja säg det du =).....en orsak är då att jag somnade sent i natt , jag hade annat för mig så tid fanns ju inte för att sova ....=)....men jag kan absolut inte klaga för det var det värt.=)..... ojjj ja du var vaken betydligt längre än jag då , men hoppas du kunnat sova ut i morse. hoppas din dag varit bra o att vi ses snart igen......=)....lämna gärna fler kommentarer.
nu ska jag göra diverse sysslor o sen förhoppningsvis vila lite oxå. ha det jättebäst

Inga kommentarer: