onsdag 12 december 2012

12.12.12

gomorron dagens datum är 121212.det snöar utew och det är -14 grader.
jag har vaknat o klivit upp. hade megasvårt att somna i går låg o vred o vände mig, funderade o grubblade  en längre stund.
jag har tjatat på oscar en längre stund få se om han nu kliver upp.
dricker mitt morgonkaffe o ser emellanåt tv4 nyheterna. det blir väl att pyssla o dona hemma på förmiddagen innan jag går i väg på jobbet ,jobbdag 12-16. idag är det onsdag o lotto ska lämnas in och sen håller jag tummarna.
var är all min energi ?.....skulle behöva en hel del energi ,det är snart jul o jag har inte uträttat mycket inför julen.jag som brukar tycka det är en så mysig tid på året ,julstämningen har liksom inte infunnit sig äänu.
nu ska jag surfa vidare o se tv4 nyheterna ,12 kärlekspar ska gifta sig idag i nyhetsmorgon , det kan va kul att se på....hej så länge

Inga kommentarer: