tisdag 25 december 2012

juldag o diverse sysslor

juldagen har varit bra hittills. roger o oscar for i väg till storheden o kvar hemma var jag.
lugnt o skönt ,en behagligt skön start på den här juldagen. =)....när jag fått ladda med energi så började jag göra diverse sysslor bla diska o plocka undan ,tvätta kläder och laga mat.
dagens lunch:  risgrynsgröt som är klar om ett tag.  kokta ägg och mackor.
roger o oscar är påväg hem o anton o hanna kommer väl sen förmodar jag. nu har jag precis ätit 2 hårdbrödskivor med skinka o mimosasallad , gott.
tvättmaskinen tvättar och jag blev slö ,kan nog unna mig en stunds vila innan dem stormar in här resten av familjen......
det är ju juldag och jag ska försöka vila o bara ta det lugnt ,få se hur det går....=)...jag som lätt blir rastlös =)....lämna gärna kommentarer kramelikram

Inga kommentarer: