fredag 28 december 2012

ensam

...åter igen är jag ensam. så gott som hela dagen har jag varit ensam .oscar kom hem strax efter 17 och roger kom ett tag senare. nu har dem precis åkt i väg o kvar hemma är jag....
sitter här o funderar  tvn är den enda som surrar......
ja nog är det ju tur att jag jobbar i morgon ,då har jag ju nåt att göra o får då surra........=)....
vad jag ska göra i kväll vet jag inte ,men nåt vill jag ju hitta på....
tack för din kommentar min vän. jaha...du har oxå haft en tråkdag...man borde ju kunna radera såna dagar ur ens liv , det ska gå  jag vet det. inget är omöjligt..=)....ha en trevlig kväll min vän.=)....
vi har i varje givet ögonblick en möjlighet att bryta ett mönster.....
funderar på att klä på mig o hä mig ut.....jag blir ju toooookig av att bara vara inomhus....=)....
hej så länge....

Inga kommentarer: