söndag 23 december 2012

till min vän

..TACK för din kommentar alltid gott att höra av dig min vän. jag önskar detsamma som du ,känner mig inte hel och jag vill verkligen känna mig hel.=)....snart ses vi hoppas jag =) kram min vän.
just nu är jag i full gång med matlagningen. köttbullarna är klara och första janssons är i ugnen nu sen efter den så ställer jag in janssons formen nummer 2....=)...ingen rast ingen ro....=)....
jag funderar , några både via telefon o som jag mött har frågat mig om hur man tillagar sillsallad o annat inför julen..hmm....jag är nog ganska duktig när det gäller matlagning o bakning =) (vill inte verka skrytsam).
telefonen har gått varm den här morgonen och det gör mig glad att höra av  mina syskon ,vi bryr oss om varann.jag är som en lillmamma för mina syskon det har jag nog alltid varit mer el mindre.
nu är det dax att göra nästa form janssons som ska in i ugnen...hej så länge

Inga kommentarer: