söndag 30 december 2012

varm söndagmorgon

...gomorron =).....söndag morgon o jag har vaknat o klivit upp för en stund sen (07.30). jag somnade o har sovit såå GOTT i natt o drömt sött.  ville inte vakna upp från mina drömmar men eftersom jag jobbar i dag så var det bara att kliva upp och piggna till.
jag har kokat en kopp kaffe o sitter här under filten och tokgäspar....=)....
i gårkväll o natt har dte kommit en hel del snö och mätarn visar -0.5 grader....vilken skillnad från i går morse då det var riktigt kallt ...skönt med en varm söndag.
känner mig megatrött men vad gör väl det =) jag piggnar till så småningom. vad jag ska göra sen efter jobbet vet jag inte men nåt kan det väl finnas att fördriva eftermiddagen o kvällen med.
nu ska jag se tv4 nyhetsmorgon o dricka kaffe innan jag snart gör mig iordning o springer ner på jobbet. ha en toppenfin söndag o sköt om er...

Inga kommentarer: