fredag 14 december 2012

helg...=)

nu är det helg och jag är LEDIG hela helgen 2 dagar och vad ska jag då hitta på?.....jag ska hälsa på jobbet i morgon en sväng =)...sen har jag inte hunnit planera så mycket annat än handla julmat.
däremellan blir det nog lite vila ,jag måste ju passa på att vila nångång......=)
superduper braig dag på jobbet ,jisses vilken lycka när vi fick in några vårnyheter 2013.....JAAAA sååå kuligt, jag har nu världens bästa jobb   ....kunde bara inte motstå en tröja från chillnorway , den fick följa med hem likaså en lila  ungsform från gerbera ,sååå fiiin......
har idag köpt en v75 ,harry boy till i morgon och två bingolotter till uppesittarkvällen den 23 december. håller tummarna för en vinst nu då......=)
roger har varit o hämtat oscar hos en kompis och nu kom dem hem med pizza och godis....
plack jumper från chillnorway

ugnsform från gerbera
det blir nog en hemmakväll framför tvn om inget annat händer....ha en bra kväll så är jag tillbaka sen igen....

Inga kommentarer: