torsdag 20 december 2012

oväntat bra

 jag satt här å "tråkade" då bestämde jag mig för att ta en dusch för att ha nåt att göra. när jag stod i duschen så hörde en god vän av sig =)  ,duschade snabbt av mig gjorde mig klar och fick oväntat besök =) , det uppskattades verkligen. gör gärna om det fler gånger. =)....
vad bjuder man på när man får oväntat besök om inte en kopp gevalia =)....
nån timme senare var jag åter ensam hemma. då var det dax att göra diverse sysslor som att diska o plocka undan i köket o laga mat , ugnspannkaka som jag precis tagit ut ur ugnen hoppas det duger för de andra att käka i eftermiddag.
medan den gräddades så har jag druckit en kopp te och ätit macka , det blir dagens mat för min del innan jag börjar jobba i eftermiddag.
oscar slutar skoldagen vid 13 sen tar han jullov. känns jobbigt  att ha han hemma till den 7 januari , han kommer ju att vända på dygnet o bli otroligt rastlös.nog kan jag ju förstå att det är skönt med jullov ,men alla dygnsrutiner ändras och det är inte alltför bra kan jag tycka.......
helt otroligt att om fyra dagar är det julafton och jag har inte speciellt mycket julstämning och i morgon är det begravning av rogers mamma.....=(.......
nu ska jag sluta surra ,är tillbaka sen...ha en jätte braig dag =)

Inga kommentarer: