söndag 23 december 2012

bingolotto fortfarande..

klockan är närmare midnatt ,bingolotto är det fortfarande och här i soffan sitter jag med utsträckta ben med en filt som värmer mig.kudden är placerad bakom ryggen.
har precis käkat lite kex o ost o druckit kaffe.
inga vinster har det blivit för mig på bingolotto men än är inte programmet klart.
jag ahr inte bara suttit här i soffan hela kvällen. för att inte somna så har jag diskat o plockat o grejjat lite mellan varven (svårt att sitta still för länge)....=)....
pojkarna har farit upp till sovstugan där dem ska sova i natt. tråkigt tomt här hemma då bara jag o roger är hemma.
det blir att se tv en stund till sen tror jag banne mig att jag bäddar ner mig för jag har inte tänkt sova alltför länge i morgonbitti , då ska det bakas o grejjas och hinna upp o tända ljus på mammas grav.
avslutar det här inlägget med att säga som jag brukar sov så gott o dröm söta drömmar kramelikram

Inga kommentarer: