torsdag 27 december 2012

mysstund ,lite jobb o diverse sysslor

när jag varit vaken en stund så ställde jag mig i duschen. redo för att göra diverse sysslor. jag väckte oscar som ville till backen ,precis vad jag trodde. en snäll o go vän skjutsade upp han så att han har kunnat tillbringa dagen i backen. TACK  för att du skjutsade o hämtade oscar ,du är guld värd. =) vad blir jag skyldig dig ?....kram till dig....
när oscar for fick jag en lugn o mycket skön o avkopplande stund. sen hade jag fått lite energi så jag gjorde mig klar för att gå ut en sväng på byn o förbi jobbet.
när jag kom på jobbet så var där mycket kunder o min jobbarkompis var ensam såklart stannade jag där för att hjälpa till =)...två timmar senare gick jag därifrån. jag hade betalat de kläder jag tog med mig hem i går o lämnade tillbaka en klänning som jag bestämt mig för att inte köpa. jag hittade en fiiin kofta ,bruka design kaffekoppar o ett långt fat i lila och en ljuslykta som följde med mig hem. lite shopping blev det ändå idag =).....
när jag gick från jobbet så gick jag förbi bokhandeln och hittade ett pussel som jag köpte =) ,nu ska här byggas pussel KULIGT .....
när jag kom hem så ställde jag mig vid spisen för att laga mat: pastagratäng.
och när den stod i ugnen så rörde jag ihop en limpdeg ,som jäser på plåt ca två timmar och snart är det dax för de att gräddas....huvva vilken energi jag haft den här dagen. dagen har varit helt perfekt hoppas morgondagen börjar lika bra....=)...lämna gärna kommentarer kramelikram

Inga kommentarer: