onsdag 26 december 2012

annandag jul

vaknade 05.40 klev upp men la mig igen för att somna om ,jag har slumrat o vaknat om vartannat och 08.25 klev jag upp. har en hemsk värk så det hade nog varit bäst att inte lägga sig igen.
nåja nu är det som det är ,men ändå inte som det ska.
varmare ute i dag -15.8 grader visade mätarn för en stund sen. jag har kokat en kopp vanligt kaffe och sitter nu här o lyssnar på tv4 nyhetsmorgon.  det är nu annandag jul och jag jobbar idag kl 15-18.
gomorron och tack för din kommentar min vän =) kul att höra av dig. =) hoppas du sovit gott o drömt sött. ha en fin dag. lämna fler kommentarer. =).....
vad jag ska hitta på att göra fram tills jag börjar jobba ....hmm....vet inte riktigt ,men jag anar att det blir diverse sysslor och sånt nödvändigt ,tråkigt.
ha en fin dag ...hej hej

Inga kommentarer: