lördag 22 december 2012

granen är klädd

lördag morgon jag är vaken o uppstigen ,klev upp 07.30 tassade in i köket för att se hur kallt det är den här morgonen ....brr....-27.3 ,erkänner att det är lite smått kallt ute nu =)....
 bäddade ner mig strax efter kl 23 jag hade svårt att somna i natt vred o vände mig länge måste ha somnat runt 02.00 snåret vaknade vi 04.40 somnade om o vaknade 07.15......inte så mycket sömn den här natten heller.....
nåväl he kan int hjälpas i dag är det jobb o jag har startat dagen med en kopp kaffe o snus.
de andra sover här är det lugnt o tyst ,skönt.
granen är klädd o fint lyser den. =).....
börjar jobba 11 o slutar 15 ,sen blir det att julhandla det sista och sen hem o börja laga julmaten och slå in de sista paketen. ikväll hoppas jag hinna sätta mig ner o se lite tv. =)......innan jag börjar jobba måste jag lämna in lottot för i kväll.=)....
snart är det dax att jag ställer mig i duschen o fixa i ordning mig för dagen ....
lämna gärna kommentarer ....kram

Inga kommentarer: