onsdag 12 december 2012

tack

..tack för din kommentar min vän. ja huvva jag fick riktigt ont i magen o blev såå orolig när jag hörde att du gjort dig illa. blev uppriktigt ledsen. jag är så rädd om dig ,bästaste du.jag  skulle  ha varit o tagit hand om dig o pysslat om dig nu ju....
jag måste ju snart få se dig tittar nog förbi nån kväll ,sköt om dig. tänker på dig kram.
jag sitter här i soffan och ser tv nyheterna på fyran ,ser paren som gifter sig o får en tår i ögat , tänka sig att jag är blödig , det är nå speciellt att se vigslar o lyckliga par.
jag har läst dagens horoskop och idag stämmer det in bra. det säger mig att jag är orolig och vet varken ut el in och ingen speciellt stor tur mm.....
är det nån ide' att lämna in lottot kan jag ju grubbla på.....men för att vara med o ha en chans så bör jag nog lämna in det iaf , nåt måste jag ju ha att se fram emot.
hej så länge

Inga kommentarer: